1 år

Jag klarade det. 1 år idag har jag varit här. Det är helt jävla, ursäkta mitt språk, otroligt att 1 år redan har sprungit förbi. Vette tusan vart de tog vägen, men exakt idag för 1 år sedan landade jag i USA runt 4 på eftermiddagen, för att på börja min resa som nu är över.
Under detta år kan jag säga att det varit många upp och ner gångar, men jag har tagit mig igenom dom och blivit starkare utav dom. Man har märkt vad som är värt att faktiskt komma hem till och inte. Och jag har stått i den sittsen att jag inte vetat om jag stanna eller inte. Men som ni vet vid de här laget ska jag komma hem snart.
Har lärt mig så otroligt många olika saker och jag har mött helt fantastiska människor från många olika länder, som jag definitivt kommer hålla kontakten med! Känns helt sjukt att jag inte kommer vara i "mitt" hus på torsdag morgon för att göra iordning allt för mina barn.. Jag har blivit som en storasyster för dom, speciellt lilltjejen.. Kommer sakna dom hur mycket som helst och vem vet? jag kanske kommer tillbaka och jobbar för dom (: Skulle jag inte banga på. Men när de blir, vet man aldrig..
Nu på torsdag påbörjar min resa till först Miami med tone och sen fortsätter jag själv till Californien för de sista (: Kommer bli helt underbart.
Så nu är min väska nästan färdigpackad och jag väntar nu på att barnen ska komma hem, då jag slutar jobba imorn kl 8 på morgonen (2 eran tid).
Vet inte vad jag ska skriva mer än. Tack så hemskt mycket alla ni fina människor som jag träffat under detta år. Ni är så otroligt underbara! Och min älskade familj här. Gud va jag kommer sakna er! Skype är liksom ett måste för både mina vänner här och min familj här!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

fint ju :D

2011-05-04 @ 06:57:43
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anders Kallin

Johanna, året har gått jättefort. Känns som i förrgår när vi lämnade av dig på Arlanda och i går när vi var och hälsade på dig. Fantastiskt roligt att det har gått bra allting. Ha det bra på din resa och vi kommer att möta dig när du landar på Arlanda Kram Pappa

2011-05-04 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0