Sista dagen i San Francisco

Jaha då har de gått 6 dagar typ sen jag kom till San Francisco från Miami! Känns helt sjukt hur fort denna vecka gått, men jaha.. Haft otrolig kul, vi åkte till Yosemite dagen efter att jag kom hit och då följde även Carrie med( hennes barnbarn)! Otroligt vackert var de där och dit vill jag igen! Sen har vi inte gjort så mycket mer! Har dock gått över hela golden gate bron, vilket va en upplevelse! Följe även med dom på Tai Chi idag, kommer inte ihåg sista ordet, med väldigt likt thi chi är de iaf:) Nej, nu måste jag sova! Buss å tågresa väntar på mig Imorn! Sen i San Diego kommer nog Megan hämta upp mig:) ska bli riktigt kul att träffa henne också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0